Ταυτότητα Μαρτυρίες Εφαρμογές Ενημέρωση Επικοινωνία
αρχική σελίδα

  εκτυπώστε το παρόν κείμενο

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ!

         



«Ως συμπλήρωμα διατροφής θεωρούμε τις πρόσθετες ουσίες που παίρνουμε για να εξασφαλίσουμε την ομαλή λειτουργία του οργανισμού μας ,όταν αυτή διαταράσσεται ή όταν θέλουμε να αποτρέψουμε κάποια διαταραχή.
Κατά κανόνα οι ουσίες αυτές υπάρχουν φυσιολογικά στον ανθρώπινο οργανισμό , αντίθετα από ό,τι συμβαίνει με τα περισσότερα φάρμακα .»


Ποιες χημικές ουσίες χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός.

Η καλή υγεία είναι προϋπόθεση της καλής διατροφής. Ο ανθρώπινος οργανισμός όταν βρίσκεται σε καλή κατάσταση και διατρέφεται σωστά εξασφαλίζει και αξιοποιεί όλες τις απαραίτητες ουσίες των τροφίμων τις οποίες χρειάζεται.
Οι ουσίες αυτές ανήκουν κυρίως σε τρεις μεγάλες τάξεις χημικών ενώσεων :
τους υδατάνθρακες , τις πρωτεΐνες και τα λίπη.

Οι υδατάνθρακες (ζάχαρα),
προμηθεύουν στον ανθρώπινο οργανισμό την απαραίτητη ενέργεια για την ανάπτυξη και λειτουργία του.
Τα ζάχαρα προέρχονται κυρίως από φυτικά τρόφιμα.
Από τα ζωικά τρόφιμα, αυτά που έχουν αξιόλογες ποσότητες ζαχάρων , είναι κυρίως το γάλα και τα γαλακτοκομικά.

Τα ζάχαρα που παίρνουμε από τις τροφές , εκτός από την ενέργεια που μας δίνουν με την καύση τους , είναι γενικότερα πολύτιμα για την υγεία μας. Καλά είναι όμως να φροντίζουμε να τα παίρνουμε από τροφές ακατέργαστες ( φρούτα , λαχανικά, μέλι και άλλα) διότι οι κατεργασμένες , όπως είναι η κοινή άσπρη ζάχαρη , μας δίνουν μεν ενέργεια , μας στερούν όμως από τις βιταμίνες , τα ιχνοστοιχεία , τα αντιοξειδωτικά και άλλες διαιτητικά πολύτιμες ουσίες.
Τα παρασκευάσματα με ζάχαρα ( γλυκίσματα , παγωτά) περιέχουν επιπλέον και πολλές λιπαρές ουσίες.
Τα πιο αθώα από αυτά είναι τα γλυκά του κουταλιού , διότι δεν περιέχουν λίπη και σημαντικό μέρος του βάρους τους  είναι νερό. Επιπλέον εξακολουθούν να διατηρούν και πολλά από τα ευεργετικά συστατικά των φρούτων.


Οι πρωτεΐνες ή λευκώματα ,
 είναι  και αυτές απαραίτητες για την λειτουργία και ανάπτυξη του οργανισμού μας.
Βρίσκονται σε μεγάλο ποσοστό στα κρέατα , στα αυγά , στο γάλα και στα ψάρια.
Από πρωτεΐνες αποτελείται κυρίως η μυϊκή μάζα του σώματός μας. Με την καύση τους μπορούν και αυτές να μας προμηθεύουν ενέργεια. Προορίζονται όμως για πιο εξειδικευμένη αποστολή , όπως είναι η « δημιουργία» των διαφόρων ιστών , ορμονών και ενζύμων.


Τα ένζυμα,
είναι βιολογικοί καταλύτες χωρίς τους οποίους πολλές ζωτικής σημασίας βιοχημικές διεργασίες στο σώμα μας δεν θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν , με σοβαρότατες συνέπειες – μοιραίες ίσως – για την υγεία μας.

Τα λίπη και τα έλαια,

είναι κυρίως απαραίτητα κατά την νηπιακή και παιδική ηλικία για την κανονική ανάπτυξη του εγκεφάλου. Στην υπόλοιπη ζωή του ανθρώπου αποτελούν την πιο αποδοτική πηγή ενέργειας.

Επίσης σημαντικό για την καλή κατάσταση του οργανισμού μας είναι και το νερό.
Περίπου τα δύο τρίτα 2/3 του βάρους του σώματός μας αποτελείται από νερό.
Κάθε διεργασία που γίνεται στο ανθρώπινο  σώμα απαιτεί την παρουσία νερού , το οποίο βοηθάει- εκτός των άλλων- στη μεταφορά των θρεπτικών συστατικών μέσα στα κύτταρα και στην αποβολή από αυτά των άχρηστων ουσιών.
Το νερό που χρειάζεται ένας ενήλικας την ημέρα είναι γύρω στα 2 λίτρα.

Τα μικροδιατροφικά

Εκτός από τους υδατάνθρακες , τις πρωτεΐνες και τα λίπη ,από τα οποία ο ανθρώπινος οργανισμός χρειάζεται μερικά γραμμάρια την ημέρα , υπάρχουν και άλλες κατηγορίες ουσιών , τις οποίες χρειάζεται σε ελάχιστα γραμμάρια , όπως για παράδειγμα είναι τα χημικά στοιχεία κάλιο , νάτριο , ασβέστιο , μαγνήσιο , φώσφορος , σίδηρος και άλλα.
Τα στοιχεία αυτά τα ονομάζουμε ολιγοστοιχεία.
Υπάρχουν όμως και ορισμένα άλλα χημικά στοιχεία , τα οποία μας είναι απαραίτητα μόνο σε χιλιοστά ή εκατομμυριοστά του γραμμαρίου την ημέρα. Τα στοιχεία αυτά τα ονομάζουμε ιχνοστοιχεία .
Σε πολύ μικρές ποσότητες χρειαζόμαστε και τις βιταμίνες και τα αντιοξειδωτικά.
Για τον λόγο αυτό , τα ιχνοστοιχεία , τις βιταμίνες και τα αντιοξειδωτικά τα ονομάζουμε μικροδιατροφικά.
Αναμφισβήτητα , τα μικροδιατροφικά είναι απαραίτητα όχι μόνο για να μπορούμε να επιβιώνουμε , αλλά και να αισθανόμαστε καλά.

Σημαντικό διαιτολογικό ενδιαφέρον για τον άνθρωπο έχουν και ορισμένα ωφέλιμα , όπως αποκαλούνται , βακτήρια.
Τέτοια βακτήρια υπάρχουν στο γιαούρτι.
Για περισσότερες πληροφορίες για όσον αφορά την χλωρίδα του εντέρου και τα Προβιοτικά μπορείτε να ανατρέξετε στο κεφάλαιο ΑΙΤΙΕΣ ΚΑΡΚΙΝΟΓΕΝΕΣΗΣ….ΠΡΟΒΙΟΤΙΚΑ  στον τομέα ενημέρωση της ιστοσελίδας μας.

Σε ποιες ποσότητες ( δόσεις) πρέπει να παίρνουμε τα μικροδιατροφικά.

Είναι αναμφισβήτητο ότι οι επιτροπές των ειδικών καθόρισαν τις τιμές των
RDA(Προτεινόμενη Ημερήσια Δόση-Reccomended Daily Allowance) και RDI (Reference Daily Intake-Προτεινόμενη Ημερήσια Λήψη) για κάθε μικροδιατροφικό με επιστημονικά κριτήρια.
Είναι δυνατόν όμως οι τιμές αυτές να ισχύουν για όλους τους ανθρώπους ; Φυσικά όχι. Γιατί ο καθένας μας είναι κάτι διαφορετικό.
Όπως  διαπιστώθηκε από πολλές μελέτες οι ανάγκες σε μικροδιατροφικά μπορεί να διαφέρουν πολύ σημαντικά , ακόμη και μεταξύ ατόμων της ιδίας κοινωνίας.
Πως μπορεί ένας άνδρας δύο μέτρων , ο οποίος ζυγίζει 120 κιλά , να χρειάζεται την ίδια ποσότητα ενός μικροδιατροφικού με κάποιον άλλο που έχει ύψος 1,70 και βάρος 60 κιλά; Γι’ αυτό είναι πιο σωστό να προτείνεται η ποσότητα του μικροδιατροφικού ανά κιλό βάρους του σώματος , όπως άρχισε να γίνεται σε πολλές περιπτώσεις.
Η ποσότητα όμως του διατροφικού που χρειάζεται ο καθένας μας , με όλες τις ιδιαιτερότητές του , για να αισθάνεται καλά σωματικά , ψυχικά και πνευματικά και να προλάβει κατά το δυνατόν τις εκφυλιστικές ασθένειες είναι η λεγόμενη Επωφελέστερη ή Βέλτιστη Ημερήσια Δόση , όπως αλλιώς λέγεται
ODI (Optimum Daily Intake
).
Υπάρχει η  ελάχιστη και η μέγιστη τιμή του κάθε μικροδιατροφικού , οι οποίες τιμές  μπορεί όχι μόνο να αποτρέψουν κάποια αρρώστια, αλλά ακόμη και να καθυστερήσουν την  εξέλιξή της. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι σε ορισμένες περιπτώσεις δεν υπάρχουν και ανεπιθύμητες ενέργειες. Τονίζεται για μια ακόμη φορά , ότι σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να σταματήσει κανείς τη φαρμακευτική αγωγή , για να πάρει συμπληρώματα μικροδιατροφικών. Παράλληλα , ναι.
Να μην ξεχνάει επίσης την αλληλοεπίδραση φαρμάκων – μικροδιατροφικών και να αρχίζει πάντοτε από την μικρότερη ημερήσια δόση και να την αυξάνει προοδευτικά και σταδιακά.




Θράκης 138, 13231, Πετρούπολη - 210.57.44.997 (χάρτης)

ΙΑΘΕΙΗΝ - Εναλλακτική ιατρική, Ολιστική ιατρική
 
Εφαρμογές ΙΑΘΕΙΗΝ:

Νέα Σαμπάλλα Η Υλοποίηση του Παραδείσου στην Γη.Σεμινάριο Αυτογνωσίας με την Σαλωνίδου Αθηνά.

ASYRA PRO- ΒΙΟΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΒΙΟΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ

H ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΚΛΗΣΗ

Σεμινάρια ΜΕΡΚΑΜΠΑ-MER-KA-BA

ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK!!!!

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΙΑΘΕΙΗΝ: ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2017

H Δύναμη της Αγάπης...... Munay Ki!!!!!! Σεμινάριο Αυτογνωσίας, Μεταμόρφωσης και Ενδυνάμωσης- Με την Αθηνά Σαλωνίδου.

Οι 72 Άγγελοι της Καμπάλα και η Aura-Soma. Mike Booth.

ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ

Ανανεώνοντας την ενέργεια

USUI REIKI -ΤO ΦΩΣ ΤΟΥ ΡΕΪΚΙ-Συνεδρίες-Σεμινάρια-Μυήσεις Α'-Β'-Γ' βαθμού Ρέϊκι-Ομάδες Αυτογνωσίας,Θετικού Οραματισμού και Διαλογισμού

ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ -ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ!

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΑNTAΠΟΚΡΙΣΗΣ-SPIRITUAL RESPONSE THERAPY-SRT-Πολλοί άνθρωποι γνωρίζουν ότι τα πράγματα δεν φαίνεται να κινούνται για αυτούς πρός θετική κατεύθηνση.Αλλά λίγοι συνειδητοποιούν ότι μπορεί να υπάρχουν πεποιθήσεις στον υποσυνείδητο νου που εμποδίζουν το ευρύτερο καλό τους.

ANGEL REIKI - AΓΓΕΛΙΚΟ ΡΕΙΚΙ ®

KARUNA REIKI ®-ΚΑΡΟΥΝΑ ΡΕΙΚΙ-ΤΟ ΡΕΙΚΙ ΤΗΣ ΣΥΜΠΟΝΙΑΣ!!!

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ,ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ, ΜΥΗΣΕΙΣ Α, Β, Γ βαθμού Ρέικι

ΑΝΘΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΝΘΟΪΑΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΧ

ΑURA SOMA - AΥΡΑ ΣΩΜΑ

ΑSHTANGA YOGA - ΓΙΟΓΚΑ