Ταυτότητα Μαρτυρίες Εφαρμογές Ενημέρωση Επικοινωνία
αρχική σελίδα

  εκτυπώστε το παρόν κείμενο

ΖΗΣΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ

                                                   

                                                         
                                              

Υπήρχε κάποτε ένας έξυπνος και εγκρατής νέος που μερικές φορές ήταν χαμένος. Αγαπούσε πάρα πολύ την εργασία του και του φαινόταν πως δεν κατάφερνε να εργάζεται αρκετά. Ένα βράδυ αποφάσισε να πάει με ένα φίλο του να παρακολουθήσει μια ομιλία. Δεν ήξερε γιατί πήγαινε , δεν είχε διάθεση εκείνο το βράδυ  να μείνει σπίτι. Στην ομιλία υπήρχε ένας δάσκαλος που δίδασκε διαλογισμό , μίλαγε για πνευματική πειθαρχία και απόλυτη εσωτερική σιωπή. Ο νέος δεν καταλάβαινε και όλα αυτά τον τάραξαν. Επιστρέφοντας στο σπίτι του γνώριζε πως η ζωή του δεν θα ήταν όπως πριν. Από εκείνη την ημέρα έψαχνε να βρει διδασκαλίες για την συνείδηση , την γνώση και την αυτογνωσία.

Μίλησε με μερικούς φίλους που τον συμβούλευσαν να μείνει μαζί τους και να διασκεδάσει , αλλά πάντα εκείνη η σκέψη ήταν παρούσα. Μια μέρα συνάντησε μια ηλικιωμένη κυρία στο πάρκο , της μίλησε για την επιθυμία του και εκείνη του είπε :
« Ανέβα στο βουνό και εκεί ίσως ο σοφός θα σε δεχθεί» . Εκεί συνάντησε έναν άνθρωπο πολύ υψηλής γνώσης και σοφίας . Του φαινόταν πως ο άνθρωπος ήταν γίγαντας μπροστά σε εκείνον που φαινόταν μικρός. Είχε μείνει έκθαμβος από την ύπαρξη αυτού του φωτεινού  ανθρώπου  που ίσα – ίσα και με πολύ κόπο μίλαγε.
Ο σοφός κατάλαβε και του είπε : « ψάχνεις να βρεις το δρόμο- το μονοπάτι 
Ευχαριστώ που με καταλάβατε .Μπορείτε να μου πείτε τι είναι ο δρόμος ;- Ο πιο τέλειος δρόμος είναι ο δικό σου – Πως θα τον αναγνωρίσω ; Τον γνωρίζεις ήδη εάν γνωρίζεις τον εαυτόν σου , του απάντησε ο Δάσκαλος. Αυτό είναι που με λυπεί , εγώ , δεν γνωρίζω τον εαυτό μου.
Ο Δάσκαλος άκουγε προσεκτικά τον νέο με μεγάλο σεβασμό και πολύ συμπόνια. Το βλέμμα του , γεμάτο αγάπη , διαπέρναγε την ενέργεια του συνομιλητή του .
Ο νέος , τότε , ρώτησε τον Δάσκαλο- Θα ήθελα να μάθω τι είναι το Παρόν.

Ο Δάσκαλος χαμογέλασε και του είπε : «Πήγαινε να πειραματιστείς ότι σου είπε εκείνος ο γιόγκι , μετά επέστρεψε και θα μιλήσουμε για το παρόν». Έτσι επέστρεψε στο σπίτι του και κάθε μέρα άρχισε να κάνει ασκήσεις , ήθελε να τα κάνει όλα καλά . Ένα πρωινό κατάφερε για τριάντα δευτερόλεπτα να κοιτάξει την  κίνηση του ρολογιού χωρίς να εμπλέξει τον νου και την σκέψη του.
Ήταν πολύ χαρούμενος και αποφάσισε να πάει να βρεις τον Δάσκαλο. Εσύ ζεις πάντα στο παρόν ; Ο Δάσκαλος του απήντησε : «Βλέποντας πως έχεις κάνει προόδους τώρα θα σε διδάξω πως υπάρχουν δύο παρόντα». «Ένα  είναι απατηλό αλλά χρήσιμο και το άλλο είναι το Αιώνιο παρόν».
Ο νέος όλο και περισσότερο ανησυχούσε για το μέλλον του.
Αυτή είναι η ανθρώπινη πραγματικότητα. Ένα παρόν περισσότερο διαταραγμένο από παλιά πιστεύω , από μνήμες του παρελθόντος , ένα αβέβαιο μέλλον και έλλειψη εμπιστοσύνης και γαλήνης. Αυτό
δεν είναι παρόν
.
Το πρώτο «παρόν» αναφέρεται στο παρελθόν και στο μέλλον , αυτό δεν είναι το αληθινό και πραγματικό «παρόν».
«Μιλήστε μου για το αληθινό παρόν» είπε ο νέος.
«Δεν είναι δύσκολο , το αληθινό και πραγματικό παρόν είναι συνειδητότητα και σιγουριά. Η σιγουριά πως όλα έχουν ήδη πραγματοποιηθεί . Δεν πρέπει να σε ανησυχεί  το αύριο ή το χθες . Κάθε
πράξη είναι αιώνια.
Έτσι αντί να ανησυχείς για το μέλλον και να αισθάνεσαι ενοχές για το παρελθόν , επικεντρώσου στην βαθιά σιγουριά πως όλα έχουν ήδη γίνει και πραγματοποιηθεί.».
«Αλλά εάν όλα έχουν ήδη πραγματοποιηθεί , λέει ο νέος , γιατί θα πρέπει να εργαζόμαστε και να μοχθούμε  , να αναθρέψουμε τα παιδιά μας και να πεθάνουμε ;»
Ο Δάσκαλος απάντησε: «Αυτό είναι να καταστήσεις επίκαιρο αυτό που έχει ήδη πραγματοποιηθεί . Όταν θα το έχεις καταλάβει θα πεις μια για πάντα
“Εγώ είμαι εκείνος μέσα στον οποίον εμπεριέχονται τα πάντα – όλα διαχέονται και διαλύονται”.
Είμαι εκείνος που υπάρχω στην αιωνιότητα και κάθε δράση και πράξη  του παρόντος , του παρελθόντος και του μέλλοντος θα διασκορπιστούν στο αιώνιο παρόν.
Πρόκειται για την πιο καθαρή δόνηση , μια δόνηση αγάπης . Το «παρόν» είναι ΑΓΑΠΗ , κατάλαβες ; «Αυτό πάει να πει αγαπώ τον εαυτό μου , αγαπώ όλους γύρω μου ακόμα και εκείνους που με πλήγωσαν . Ο Δάσκαλος συνέχισε : «Αυτό είναι εμπειρία  για όλα εκείνα που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί. Η σκέψη σου είναι διχασμένη , βρίσκεσαι στον χρόνο της τρίτης διάστασης , για αυτό σου φαίνεται πως όλα είναι παρελθόν και μέλλον. Να σκέπτεσαι πως βρίσκεσαι στο αιώνιο παρόν και πως όλα έχουν ήδη πραγματοποιηθεί».
«Αλλά εάν όλα έχουν ήδη πραγματοποιηθεί , εγώ τότε γιατί είμαι ένας μαθητής και εσύ είσαι δάσκαλος ;»
Τότε ο Δάσκαλος χαμογέλασε και του είπε-« Μα και εσύ είσαι και Δάσκαλος και μαθητής».
Δεν καταλαβαίνω , λέει , ο νέος.
«Όταν θα έχεις  συνειδητοποιήσει το αιώνιο παρόν , που είναι αγάπη, θα καταλάβεις πως εσύ είσαι εγώ και εγώ είσαι εσύ , και πως όλα όσα είναι και υπάρχουν  , είναι εμπειρία της δόνησής σου».
Ο νέος έμεινε για λίγο σιωπηλός και κατόπιν είπε στον δάσκαλο : - Κοίταξε την πέτρα που βρίσκεται εδώ , ξέρω πως είμαι αυτή η πέτρα . Κοίταξε εκείνο το δέντρο , μπροστά μου , ξέρω πως είμαι εκείνο το δέντρο.- Η συνειδητότητά σου επεκτείνεται τόσο πολύ , που γνωρίζει το αιώνιο παρόν.


Ο μύθος , λέει , πως μετά που ο Δάσκαλος άφησε το βουνό , κάθε μέρα ο νέος πηγαίνει στο βουνό μονάχα για να θυμηθεί πως όλα βρίσκονται εδώ , πως όλα έχουν ήδη πραγματοποιηθεί.
Τραγουδούσε στο σύμπαν το μάντρα : «Εγώ είμαι εκείνος που μέσα του όλα διαχέονται και διαλύονται».
Πάρτε αυτήν την ιστορία και αφήστε την να ρεύσει μέσα στα κύτταρά σας που γνωρίζουν ήδη , αλλά και που σήμερα στην Τρίτη διάσταση έχουν αυτή την λήθη .
Παρατηρήστε αυτή την σιωπή και αυτό το παρόν.
Μην κάνετε τίποτε άλλο παρά αφεθείτε στην ροή.
Αφυπνίστε την συνειδητότητα σας σε αυτή την καινούργια διάσταση πως το «παρόν είναι αιώνιο».
Δεν υπάρχει παρελθόν και δεν υπάρχει μέλλον , όλα συμβαίνουν ταυτόχρονα.
Εάν έχετε σκέψεις , δεν είναι αναγκαίο να  προσπαθείτε με το ζόρι να  ευθυγραμμιστείτε με το γραμμικό-υλικό  παρόν , βρίσκεστε ήδη σε ένα άλλο επίπεδο.
Οραματιστείτε πως είστε ο δείκτης ενός ρολογιού , του δικού σας ρολογιού , και όπως οι δείκτες αλλάζουν συνέχεια θέση, έτσι και το γραμμικό παρόν αλλάζει συνέχεια μέρος.
Για να μην αλλάξετε μέρος και για να παραμείνετε σε αυτή την κατάσταση ηρεμίας , ειρήνης και βαθειάς χαλάρωσης , να θυμάστε πως όλα έχουν ήδη πραγματοποιηθεί και να το επαναλαμβάνετε συχνά.


Θράκης 138, 13231, Πετρούπολη - 210.57.44.997 (χάρτης)

ΙΑΘΕΙΗΝ - Εναλλακτική ιατρική, Ολιστική ιατρική
 
Εφαρμογές ΙΑΘΕΙΗΝ:

Νέα Σαμπάλλα Η Υλοποίηση του Παραδείσου στην Γη.Σεμινάριο Αυτογνωσίας με την Σαλωνίδου Αθηνά.

ASYRA PRO- ΒΙΟΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΒΙΟΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ

H ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΚΛΗΣΗ

Σεμινάρια ΜΕΡΚΑΜΠΑ-MER-KA-BA

ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK!!!!

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΙΑΘΕΙΗΝ: ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2017

H Δύναμη της Αγάπης...... Munay Ki!!!!!! Σεμινάριο Αυτογνωσίας, Μεταμόρφωσης και Ενδυνάμωσης- Με την Αθηνά Σαλωνίδου.

Οι 72 Άγγελοι της Καμπάλα και η Aura-Soma. Mike Booth.

ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ

Ανανεώνοντας την ενέργεια

USUI REIKI -ΤO ΦΩΣ ΤΟΥ ΡΕΪΚΙ-Συνεδρίες-Σεμινάρια-Μυήσεις Α'-Β'-Γ' βαθμού Ρέϊκι-Ομάδες Αυτογνωσίας,Θετικού Οραματισμού και Διαλογισμού

ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ -ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ!

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΑNTAΠΟΚΡΙΣΗΣ-SPIRITUAL RESPONSE THERAPY-SRT-Πολλοί άνθρωποι γνωρίζουν ότι τα πράγματα δεν φαίνεται να κινούνται για αυτούς πρός θετική κατεύθηνση.Αλλά λίγοι συνειδητοποιούν ότι μπορεί να υπάρχουν πεποιθήσεις στον υποσυνείδητο νου που εμποδίζουν το ευρύτερο καλό τους.

ANGEL REIKI - AΓΓΕΛΙΚΟ ΡΕΙΚΙ ®

KARUNA REIKI ®-ΚΑΡΟΥΝΑ ΡΕΙΚΙ-ΤΟ ΡΕΙΚΙ ΤΗΣ ΣΥΜΠΟΝΙΑΣ!!!

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ,ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ, ΜΥΗΣΕΙΣ Α, Β, Γ βαθμού Ρέικι

ΑΝΘΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΝΘΟΪΑΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΧ

ΑURA SOMA - AΥΡΑ ΣΩΜΑ

ΑSHTANGA YOGA - ΓΙΟΓΚΑ